In memoriam Theo van den Beuken

Met droefheid moeten wij mededelen dat ons lid en supporter, Theo, is overleden.

Theo heeft vele seizoenen bij onze lagere elftallen gespeeld. Hierna werd hij de trouwste supporter van ons 5e elftal.

Als supporter was hij al vroeg in de ochtend bij het sportpark te vinden, geduldig wachtend voor de gesloten poort totdat deze werd geopend. Bij aanvang van de wedstrijd nam hij plaats in de dug-out om de wedstrijd van commentaar te voorzien en de spelers aan te moedigen.

Toen het terras met overkapping gereed was, werd dit zijn vaste plek. Hier genoot hij van de wedstrijden, vergezeld door zijn favoriete AA-drankje en een broodje frikandel. Zijn aanwezigheid en persoonlijkheid zullen ongetwijfeld een groot gemis zijn op ons sportpark.

We zullen Theo herinneren als een iconisch figuur en steunpilaar van onze club. Onze gedachten gaan uit naar zijn familie en vrienden in deze moeilijke tijd.

Rust zacht, Theo